O online rezervaciji
FAQ kategorije
O online rezervaciji
Kako mogu rezervirati automobil na Hertz.hr?

Započnite s unosom potrebnih podataka u okvir "Rezervirajte" koji se nalazi na početnoj stranici. Potrebni podaci su:

• Hertz lokacija preuzimanja i povrata vozila.
• Datum i vrijeme preuzimanja i povrata.
• Vrsta automobila koji želite unajmiti.
• Broj Vaše 'Frequent Traveler' kartice ili promotivne kartice, ukoliko imate.

Na drugom koraku odaberite željenu kategoriju vozila te dovršite rezervaciju popunjavanjem podataka o vozaču koji se traže.

Mogu li odabrati određenu marku ili model automobila?

Prilikom rezervacije, moguće je odabrati određenu kategoriju vozila koja uključuje nekoliko različitih modela i marki automobila sa sličnim značajkama. Tijekom preuzimanja možete zatražiti određeni model automobila unutar odabrane kategorije, ali naravno ovisno o njegovoj dostupnosti.

Koje je minimalno/maksimalno razdoblje za najam automobila na Hertz.hr?

Minimalno razdoblje najma je 30 minuta, a maksimalno je 30 dana.

Hoću li dobiti potvrdu za svoju rezervaciju?

Nakon uspješnog završetka rezervacije, primit ćete e-mail s potvrdom na adresu koju ste naveli tijekom rezervacije.

Mogu li mijenjati svoju rezervaciju? Hoće li mi u tom slučaju biti nešto dodatno naplaćeno?

Možete promijeniti datum, vrijeme te mjesto preuzimanja i povrata vozila, pod pretpostavkom da se promjena odnosi na lokaciju unutar istog grada - do 2 sata prije predviđenog vremena preuzimanja navedenog prilikom rezervacije. Kako biste izvršili izmjene u svojoj rezervaciji, kliknite karticu "Izmijeni/Otkaži" koja se nalazi u gornjem izborniku početne stranice i unesite referentni broj rezervacije (npr. ABCD01012001) i prezime vozača.

Uzmite u obzir da izmjena rezervacije podliježe ponovnom izračunu cijene rezervacije, a temelji se na raspoloživosti i cijenama u trenutku promjene.

Za rezervacije na zahtjev, možete izmijeniti mjesto preuzimanja/povratka vozila samo pod pretpostavkom da se promjena odnosi na mjesto u istom gradu.

Nije moguće izmijeniti odabranu kategoriju vozila ili podatke vozača. Za slučaj takve potrebe, potrebno je otkazati rezervaciju te napraviti novu.

Što će se dogoditi ako otkažem rezervaciju? Hoću li u tom slučaju nešto platiti?

Otkazivanje se ne naplaćuje.

Što će se dogoditi ako se ne pojavim na navedeni datum i vrijeme preuzimanja? Postoji li naplata?

Otkazivanje ili nedolazak se ne naplaćuju.

Što je rezervacija "Na zahtjev"?

Rezervacije za kategorije 'Na zahtjev' moraju biti odobrene od strane Hertz Rezervacijskog centra u skladu s podacima o rezervaciji koje ste unijeli.

Zatražite Newsletter!
Za više putnih nadahnuća, savjeta i ekskluzivnih ponuda
Došlo je do pogreške.